maanantai 24. syyskuuta 2012

Jypinkylä



On niin kaunista ja värikästä ja reipasta. Mä tykkään.


Oon virallisesti aloittanut gradun. Oon innoissani ja motivoitunut, JES! Pitää kirjottaa tää mustalla valkoselle, että tulevaisuuden synkkinä umpikujapäivinä voin sitten käydä fiilistelemässä. Ihana syksy ja arkirutiinit. Ärsyttävää opetella taas keskittymään lukemiseen. Mutta kivaa oppia.


Sain vaihteeks myös viettää kokonaisen puoli viikkoa Jyväskylässä. Perhe on paras!

Husband & lilbro tekee lehtipihvejä. Wou.

Jyväskylän kotona


 Käytiin myös J:n kanssa YÖKYLÄSSÄ. Miten se olikaan nii jännittävää ja kivaa. A real pyjamaparty. Oon etuoikeutettu kun saan tuntea huippupariskunnan Rigen ja Pegen. Nii hyvännäköne pariskunta, hassunhauskoja, aitoja, syvällisiä ja kaikin puolin hangloose. 

On their wedding 2011




Vaikka viihdyn Vaasassa ja täällä on nyt koti, fiilistelen kyllä myös Jyväskylää. 

SUN - MUN - MEIDÄN JYPINKYLÄ


HUOMENNA Kirjottelen lisää tästä päivästä. Saatiin olla mukana jossain uudessa, jännittävässä ja innostavassa. Elämää ja rakkautta forreal. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti